maandag 22 maart 2010

Uit de winterslaap....

Hier even weer de stand van zaken:

Ja hoor, hij is weer uit elkaar! Maar nu worden de puntjes echt op de "i" gezet.
Het frame is gestraald en gepoedercoat en de tank komt deze week terug van de spuiter hij blijft hetzelfde, maar nu door Beerten in Borculo gespoten, de voorvork wordt zwart geanodiseerd, diverse beugeltjes en stangetjes zijn gepoedercoat. Kortom nu komt hij echt er mooi bij te staan.
Er komt waarschijnlijk nog een andere koplamp, maar dat moet ik nog even afwachten, er is iemand aan het zoeken ;-)
Het hele spul moet dus binnen 3 weken klaar zijn, want 18 april gaat de eerste rit naar Antwerpen.Een MOB meeting waar het Franse 'Desmo'ook komt. Deze willen een reportage maken van mijn machine...... ik ben benieuwd!
Dus werk aan de winkel, er gaan weer heel wat uurtjes in zitten.

Ook komt er een ander stuur op te zitten, Jos van Maxtreme performance uit Zevenaar, gaat een sturen walsen. Het RVS stuur zal d.m.v. risers op de Kroonplaat komen, helemaal in de jaren 20-30 look. Ook wordt er gewerkt aan houten ! handvatten..... die maak ik zelf.
Het moet gewoon PERFECT worden, mijn eigen droom-motor !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten