maandag 19 april 2010

MOB monstermeeting

Zondag was het dan zover, de Meeting in Antwerpen (B). Mario had mij uitgenodigd om ook te komen, natuurlijk kom ik ook, maar hij moet dan wel klaar zijn..... Nou dat heb ik geweten, want tot zaterdagavond laat nog bezig geweest om hem echt rijklaar te krijgen. Nog ff de laatste dingen en die nemen toch altijd meer tijd dan gedacht. Zo kreeg ik de toerenteller niet aan de praat, daar had ik echt meer tijd voor nodig om uit te zoeken welke draden ik nu precies moet hebben, mmmh lastig. Zo ook het kapje voor het voortandwiel kreeg ik niet klaar. Die moest nog gelakt worden, niet de juiste spullen en dan wordt het niet na mijn zin, dus dan maar zonder naar België.

Zondag al vroeg op pad, 7.45uur bij Edwin, maar dat werd 8.10uur, blijft lastig 's morgens vroeg opstaan.. ;-) Maar Ed had de koffie al bijna klaar staan om wakker te worden, GOED !
Onderweg naar de meeting, een tankstop bij 'Hazeldonk' waar nog meer Monsterrijders stonden te wachten; forumleden hadden hier afgesproken, we konnen aansluiten bij de groep, wat leuk rijden was en Johan had z'n GPS op motor, dus reden we zo naar DUCATI Antwerpen.
Bij aankomst mocht ik gelijk in de rij voor de fotograaf en die arme Ed moest z'n R1 aan de weg parkeren en hij is zo trots op z'n mooie Yamaha, sorry Ed, volgende keer gaan we naar een R1-meeting ;-)
Het mooie weer maakte er mede een geweldige dag van in het gastvrije België. Ook wil ik Mario bedanken voor de goede organisatie.

Rob, van de Engelse Monster owners club heeft ook nog een leuk stukje op de site gezet: http://www.ukmonster.co.uk/monster/showthread.php?t=37244

Hier een paar foto's:






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten